Συλλάβετέ τον, είναι φιλοτελιστής


           Γύρω στο 1978, ένας Άγγλος βρίσκεται στο Ριάντ, πρωτεύουσα της Σαουδικής Αραβίας, σταλμένος για κάποια εργασία από την εταιρεία όπου εργάζεται. Σαν φιλοτελιστής που είναι σκέφτεται να μην χάσει την ευκαιρία και να αγοράσει κάποιες σειρές γραμματοσήμων από το ταχυδρομείο.
Παρουσιάζεται λοιπόν σε μία θυρίδα του κεντρικού ταχυδρομείου και ρωτάει που είναι το φιλοτελικό γραφείο. Ο υπάλληλος τον κοιτάζει περίεργα «ποιο γραφείο;», αυτός προσπαθεί να του εξηγήσει «ξέρετε, είμαι φιλοτελιστής και θέλω να…» «τι είσαι;» Τον διακόπτει ο υπάλληλος. Ο Άγγλος προσπαθεί να εξηγήσει «Είμαι φιλοτελιστής και θέλω να αγοράσω γραμματόσημα σε σειρές για…», «γραμματόσημα εδώ, εγώ» τον διακόπτει πάλι ο υπάλληλος. «Μα σας είπα είμαι φιλοτελιστής και θέλω τα γραμματόσημα σε…». «Τα γράμματα που είναι;» ρωτάει ο υπάλληλος. «Δεν έχω γράμματα, σας είπα, είμαι φιλοτελιστής και τα γραμματόσημα…» επιμένει ο Άγγλος. «Περιμένετε λίγο» του λέει ο υπάλληλος και απομακρύνεται από την θέση του. «Πάει να ζητήσει πληροφορίες» φαντάζεται ο Άγγλος. Ο υπάλληλος επιστρέφει με έναν αστυφύλακα. «Ο άπιστος ζητάει γραμματόσημα όμως δεν έχει γράμματα για να στείλει, μου λέει πως είναι κάτι… περίεργο, δεν ξέρω μήπως θέλει να προσβάλει τον Αλλάχ, τον προφήτη, τον βασιλιά» εξηγεί στον αστυφύλακα.
Ο Άγγλος οδηγείται στο αστυνομικό τμήμα. Μετά από 3 ώρες τον αφήνουν τελικά να φύγει. Όπως ο ίδιος λέει «και την στιγμή που έφευγα, έβλεπα στα μάτια του αστυνόμου την αμφιβολία του, αν πρέπει να με αφήσει ελεύθερο ή όχι». Όταν επέστρεψε ο φιλοτελιστής μας στην Αγγλία, έγραψε ένα γράμμα στο περιοδικό stamp collecting όπου εξιστορούσε την περιπέτειά του στο Ριάντ. Η επιστολή δημοσιεύθηκε και η ιστορία του έγινε γνωστή. Σήμερα πολλές σειρές της Σαουδικής Αραβίας εκείνης της εποχής είναι ιδιαίτερα ακριβές και αρκετά σπάνιες. Οι λόγοι για τους οποίους σπανίζουν σήμερα οι σειρές αυτές θα πρέπει να αναζητηθούν μάλλον στην πιο πάνω ιστορία.
Δημήτρης Περδίκης
Share on Google Plus

About Stamps Philatelic

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου